Fælles for vores arbejde med alle 4 ovenstående kampagnetyper, er tilgangen til opsætning og optimering. Opsætning er fundamentet, som skal skabe så relevant, brugbar og struktureret data overhoved muligt. Den data bruger vi løbende til at spidse til, så jeres budget bliver brugt på de rigtige kliks, eksponeringer og konverteringer.
- Første fase: Opsæt struktur, kampagner og annoncer
- Anden fase: Fordel budget, lad annoncerne leve i søgefeltet og…. vent mens du nyder synet af kunderne der kigger ind i butikken og datamængden der følger med.
- Tredje fase: Analyser data og implementer ændringer
- Fjerde fase: Gentag anden og tredje fase og bliv løbende klogere på dine kunders ageren, få konverteringsprisen ned og effektiviteten på kontoen op
Okay. Det er måske lidt forsimplet. Men det er formlen kogt ned til en bouillonterning. Formålet med processen er ganske simpel. Sammen skal vi ikke bruge tid på at gætte os frem til, hvad jeres kunder handler på. Vi splittester budskaber og skaber data, som viser os, hvad jeres kunder rent faktisk handler på. Den data bruger vi til at levere så relevante og interessante annoncer som muligt til jeres kunder, for at gøre jeres brand og ydelser så attraktive som muligt.
Den største værdi der skabes, ligger utvivlsomt i den løbende optimering. Der skal naturligvis være styr på fundamentet for at skabe god data, men måden vi bruger dataen klogt og kommercielt på, baner vejen for effektiv annoncering, som vi i sidste ende skal bruge, for at indfri jeres mål.
Kort sagt, handler et Google Ads samarbejde om, at vi på jeres vegne, skal få flest mulige ønskede konverteringer ud af jeres annoncebudget.