Google Ads

Vælg et frank bureau

Målbar, agil og effektiv
markedsføring i søgemaskinen

En kontrollerbar og datadrevet marketing aktivitet fokuseret på kunder, som er aktive i markedet og leder efter løsninger. For at skabe de bedst mulige resultater, som får præsenteret jeres virksomhed over for flest mulige potentielle kunder, kræver det både det rigtige set-up, den rigtige optimering og den rigtige strategi – og det kan vi hjælpe med.

Den rigtige
Google Ads strategi

Google Ads er en af de stærkeste marketing redskaber i værktøjskassen. Det giver dig adgang til at byde ind og præsentere din forretning til din målgruppe, når de har mest brug for dig. Samtidig er det et stort univers med mange typer af kampagner, klikpriser at forholde sig til, feeds at gennemskue, demografiske forhold at tage stilling til og et univers af andre datapunkter, som skal spille på samme hold, for at vinde kampen for dig.

Derfor handler det om at lægge den rigtige strategi fra start. Har vi budget til at påvirke vores kunder hele vejen igennem beslutningsprocessen? Skal vi fokusere vores indsats på enkelte og smalle faser i beslutningsprocessen? Eller skal vi noget helt tredje.

Inden vi kommer helt til strategi for selve annoncerne, skal vi have styr på de overordnede mål for samarbejdet. Vi kortlægger fra start jeres mål, så vi fra første annonce klik allerede måler effekten af indsatsen. Alt det hjælper vi med at afklare, så vi sammen får sat den rigtige retning for jeres annoncering.

Vælg et frank bureau

De 4 vigtigste kampagnetyper

Google Ads er en af de stærkeste marketing redskaber i værktøjskassen.
Det giver dig adgang til at byde ind og præsentere din forretning til din målgruppe, når de har mest brug for dig. Samtidig er det et stort univers med mange typer af kampagner, klikpriser at forholde sig til, feeds at gennemskue, demografiske forhold at tage stilling til og et univers af andre datapunkter, som skal spille på samme hold, for at vinde kampen for dig.
Alt det hjælper vi med at afklare, så vi sammen får sat den rigtige retning for jeres annoncering.

Search

Præsentér jeres brand og de rigtige budskaber for jeres kunder, når de selv leder efter jer.

Shopping

Få dit fulde produktkatalog frem i offentligheden, og vær klar til at hente kunder ind i butikken, når de søger helt specifikt efter et produkt i dit sortiment. 

Display

Eksponér jeres brand og budskab på bannere online, og påvirk kunden i hvilket som helst stadie af deres beslutningsprocess. 

Video

Bliv eksponeret på Youtube – verdens anden største søgemaskine, med mulighed for at komme ud med helt andre budskaber på video.

Fælles for vores arbejde med alle 4 ovenstående kampagnetyper, er tilgangen til opsætning og optimering. Opsætning er fundamentet, som skal skabe så relevant, brugbar og struktureret data overhoved muligt. Den data bruger vi løbende til at spidse til, så jeres budget bliver brugt på de rigtige kliks, eksponeringer og konverteringer. 

  • Første fase: Opsæt struktur, kampagner og annoncer
  • Anden fase: Fordel budget, lad annoncerne leve i søgefeltet og…. vent mens du nyder synet af kunderne der kigger ind i butikken og datamængden der følger med.
  • Tredje fase: Analyser data og implementer ændringer
  • Fjerde fase: Gentag anden og tredje fase og bliv løbende klogere på dine kunders ageren, få konverteringsprisen ned og effektiviteten på kontoen op

Okay. Det er måske lidt forsimplet. Men det er formlen kogt ned til en bouillonterning. Formålet med processen er ganske simpel. Sammen skal vi ikke bruge tid på at gætte os frem til, hvad jeres kunder handler på. Vi splittester budskaber og skaber data, som viser os, hvad jeres kunder rent faktisk handler på. Den data bruger vi til at levere så relevante og interessante annoncer som muligt til jeres kunder, for at gøre jeres brand og ydelser så attraktive som muligt. 

Den største værdi der skabes, ligger utvivlsomt i den løbende optimering. Der skal naturligvis være styr på fundamentet for at skabe god data, men måden vi bruger dataen klogt og kommercielt på, baner vejen for effektiv annoncering, som vi i sidste ende skal bruge, for at indfri jeres mål.

Kort sagt, handler et Google Ads samarbejde om, at vi på jeres vegne, skal få flest mulige ønskede konverteringer ud af jeres annoncebudget. 

Processen for et
Google Ads samarbejde i verdensklasse!

Med Be frank ved din side får du

1.

En samarbejdspartner

En samarbejdspartner som siger siger tingene som vi ser dem, og vi forventer, at du gør det samme. Et samarbejde med et bureau, bør være lige så gnidningsfrit, åbent og ærligt, som samarbejdet med sidemakkeren på eget kontor.

2.

Specialister
Specialister i de enkelte discipliner på hver kanal, som elsker at dykke ned i jeres data og tage velovervejede beslutninger sammen med jer. Et godt beslutningsgrundlag er nøglen til at skalere din marketing i den rigtige retning.

3.

En projektleder
En projektleder som ser holistisk på din marketingindsats, og evner at analysere data på tværs af kanaler. At gennemskue indsats og resultater på tværs af marketingkanaler bliver vigtigere og vigtigere.

Vælg et frank bureau

Klar til at indfri
dit digitale potentiale?